Pages

Tuesday, August 18, 2015

Kunjung dan dikunjungi

Adoii... dari sejak puasa sehingga dah habis raya... mood berblog memang takde huhu...
Mana yang sempat jer.

Ni gambar2 masa kunjungan raya dan juga ketika dikunjungi.

Di rumah Dr Mazura Mansor di Sungai Rokam. Ini malam yang kami ada sambutan hari raya di Sekolah Teknik Ipoh. Sebab dah dekat dengan hotel, kena gak ler singgah.


Ini plak Yat, sahabat sama course & kolej masa di UUM. Ni masa raya di Kulim. Lepas grad baru pertama kali ketemu padahal duduk dekat jer, sama daerah. Cuma acik Yat ni kerja di Baling.

Haziq, anak second autie Alin dan uncle Zaki. Haziq datang dengan abang dan adik baru, Daniel. Juga daddy diorand dan ibu Melia.

Coursemate ibu kat UUM, uncle Sahar dan isteri. Housemate ayah masa dok bujang. Juga kolej sama dengan ayah masa di UUM. Dah beberapa kali nak datang asyik bertangguh je. Alhamdulillah.. sampai juga akhirnya.

Selepas ke open house uncle Zaki, kita singgah di rumah autie Nieta. Roomate dan coursemate ibu masa di UUM. Duduk di Precint 11, Putrajaya.

Keluarga atuk Nasir  & atuk Jep beraya ke rumah anak buah. Sempat lunch kat rumah kita kan... harap2 next year ramai lah crowd atuk & nenek sedara rawiwa dapat datang.

Ni kat luar rumah uncle Zaki. Tak sempat ambik gambar dengan auntie Melia. Rumah baru di Prescint 11. Cantik kan rumput karpet tu hehehe...



Anak buah ayah, uncle Jali. Duduk di kejiranan yang sama tapi baru dapat contact. Yang berbaju purple tu adik ipar uncle Jali. Ayah kena bahasakan diri paman@pakcik.

Isteri uncle Jali, auntie Yatie. Bersahabat baik plak dengan ofismate ibu. Pusing2 jumpa juga hehehe...

No comments:

Post a Comment