Pages

Thursday, November 12, 2020

Snowy Owl sudah mendarat

Ni haaaa sepupu si Feather the Owl dah sampai.

Snowy Owl. Limited edition sempena winter dan allocation 5000 pcs je untuk Malaysia. Memang menjerunglah oiler2 tegar ni. Ibu relax je... cakap kat teacher Watie kalau tak dapat pun takpe... kita dah pakai Peppermint untuk release emosi yang tidak bagus hahhaha..

2.11.2020 tepat jam 9 am berbattle lah oiler sampai system YL crashed. Fuhh... penangan Snowy  ni. Hingga YL tangguhkan ke hari esoknya atau hari ke 3 kalau tak silap. Dalam masa 2 minit gone. 

Ibu dapat pun teacher Watie bagitau ada oiler nak jual RM550... ambik lah since barang rare ni. Cuma sayang tak dapat 72 pv. Ingat haritu kalau dapat beli ini dan few items dapat 190 pv jadi boleh dapat free gift Roll On Deep Relief. Tiada rezeki. Promo pulak tukar pada gift yang lain. 

Snowy ni nampak pucat tapi bila dah bubuh sticker.. fuhhh... happening. Semua tu kerja Wafi dan telah selamat dirasmikan.

Display rack pun dah siap.. so bolehlah susun2 EO yang ada. Senang nak capai. Order dari cik Ang. Teacher Watie puji cantik hahhahaha... bila RCD puji seronoklah🥰🥰🥰

Tak sabar nak penuhkan dengan eo2 yang lain dan nak rasa khasiat pati tumbuhan tu sendiri.
 

No comments:

Post a Comment