Bila PH tulis makan kat Bumbu Babah TF, ibu teringat macam ada nampak dalam draft yang kami makan kat Bumbu Babah juga. Bila tengok date draft tu 18 Nov 2025. Makannya tak ingat bila... dah lama sangat.
Nasi ibu dan ayah camni.. ada pucuk ubi rebus, gulai kubis+kacang panjang (rasanya), sambal hijau dan merah juga telur rebus.
Nenek dah lapar.
Lepas makan kami solat Maghrib kat salah satu surau Saujana Utama dulu.
Rasa tak puas makan sebenarnya. Dia kenyang tapi ada sesuatu yang kosong😅
Masuk kedai mamak pulak nak minum panas². Lepastu takkan nak minum.. nak juga ngunyah².. orderlah tosei, makan kongsi.
Perutnya molor.
Jadi boleh makan lagi ðŸ¤ðŸ¤
Lepastu rasa menyesal.
Sudahlah... dah begitu pengakhirannya.










No comments:
Post a Comment