Pages

Wednesday, March 5, 2014

Kahwin Campur?


Ni lah jadinya kalau pegi kenduri kahwin.
Bila balik rumah pun nak main pengantin-pengantin.
Sebab takde kawan sebaya kat dalam rumah, maka patung2 tu lah yang jadi mangsa.
Patung baju biru tu nama Siti dan yang macam ninja turtle tu wafi panggil Frog.
Mula2 tu Wafi dok kipaskan sambil nyanyi lagu Kompang Seni Warisan yang sangat popular di kampung kami.

2 comments:

  1. alamak ....hmmmm ...tak lama lagi dpt cucu la kita ...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aikkk... patung pun boleh beranak ker :)

      Delete