Pages

Monday, March 3, 2014

Belajar bawak motor sendiri


Kak Widad dah belajar bawak motor since akhir tahun lepas.
Takde sapa nak tolong ajar, jadi dia pun belajar sendiri hasil dari pemerhatian Bami bawak motor.
Tapi tu lahhh... motor Yamaha Sport lama kan...
Jadi bunyinya pun membingitkan telinga.
Belajar kat depan rumah jer.. takde ke jalan besar pun.

Nak beli baru, karang panjang pulak langkah anak2anak ni.
Tunggulah bila Bami dah dapat lesen barulah pikir belikan yang baru.

2 comments:

  1. hmmmm, kalau adik dia naik motor tu nampak sangat bang mie tak puas hati ...nak kena beli motor satu lagi la gayanya ..kan..kan ..kan ..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jom jom... tangkap motor besar sket :)

      Delete